Wat zijn de kapsels voor deze herfst?

Zin in een nieuw kapsel? Dan kan je bij L’Internaute de kapsels bekijken die trendy zijn voor deze herfst. Camille Albane doet het met kleine mêches en een mooi volume, Franck Provost’s Spicy Canelle is een lange carré, terwijl Dessange het met een “smoothie” blond doet: een mengeling van polair blond, milkshake blond, en een vanillesorbet.

Maar bekijk zelf de fotoreportage bij L’Internaute, en stap dan met volle moed naar je kapper!

2 comments so far

  1. chayenna on

    Beste

    Ik zit in het 7de jaar haarstilist en voor mijn eindwerk zou ik graag een foto van op jullie website gebruiken.
    Bij deze zou ik willen vragen of dit toegelaten wordt namens jullie

    m.v.g Chayenna Minne

  2. josien on

    Leuke blog! Kijk eens op mijn lang haar kapsels blog , hierop staan leuke haar tips van 2012 voor vrouwen met lang haar!


Geef een reactie

